Starcie
Drugi tryb rozgrywki to dość proste w założeniu przełożenie jeden do jeden modelu Battle Royale. Tym razem wraz z dziewiątką innych graczy (razem z nami jest nas 10) lądujemy w określonej mapie wypełnionej skrzynkami ze wzmacniającymi nas środkami. Celem jest przetrwanie jako jedyni na mapie, przy okazji unikając pojawiającej się po chwili chmury toksycznego dymu. W ten sposób pole zabawy się zmniejsza, a my mamy okazję do bardziej bezpośredniej potyczki z pozostałymi.
Zadyma
Supercell po raz kolejny znakomicie się spisało w kwestii przeniesienia znanej i cenionej formuły do warunków urządzeń mobilnych z ekranami dotykowymi. W tym wypadku mowa o potyczkach piłkarskich. Te toczymy oczywiście strzelając do siebie w zespołach składających się z trzech osób, przy czym jedna z nich posiadająca aktualnie piłkę nie może zaatakować przed wystrzeleniem jej w danym kierunku. Nie brakuje możliwości wybrania superstrzału po ówczesny naładowaniu go. Nie braknie oczywiście licznika czasu oraz... dogrywki odbywającej się w ramach Złotej Bramki (pierwsza bramka kończy mecz).
Wielka gra
W tym wypadku mamy do czynienia ze strzelaniną, w której jeden z graczy wciela się w potężnego przeciwnika z mocniejszymi umiejętnościami i dużym poziomem zdrowia. On naturalnie spada z każdą sekundą, zatem grupka walczy o zbicie go jak najszybciej, a samotny łowca stara się osiągnąć jak najwięcej eliminacji.
Walka z bossem
Jest to jedno ze specjalnych wydarzeń polegających na pojedynku z jednym, potężnym przeciwnikiem skoncentrowanym na pokonaniu bossa. Ten dysponuje potężnymi ciosami rękawicami bokserskimi oraz wystrzeliwanymi rakietami. W późniejszym okresie pojawią się także wspierające mini roboty, które atakują bezpośrednio lub z dystansu. Wyzwanie jest trudne, w związku z czym pojawią się także okresy w trakcie zabawy, gdy będziecie musieli po prostu przetrwać, aby powrócił do zabawy nasz sojusznik lub oboje.
Oblężenie
W ramach Oblężenia możemy liczyć na specjalny tryb walki, w którym pojawiają się specjalne śrubki do zbierania. W krótkim okresie czasu możemy liczyć na to, że po uzbieraniu jak największej ich liczby do walki po naszej stronie staje gigantyczny robot. Wraz z nim szarżujemy na bazę wroga, gdzie wspólnie staramy się ją zniszczyć lub przynajmniej zadać jej jak najwięcej punktów obrażeń. Cały czas posiadamy oczywiście swoje ograniczenie czasowe, w wyniku którego o ostatecznym wyniku może zdecydować procent pozostałego zdrowia naszej "siedziby". Na jej szczycie zresztą znajduje się także specjalna wieżyczka, która zadaje przeciwnikom spore obrażenia, w związku z czym nie możemy sobie pozwolić na zbyt mocne i długie przekraczanie oznaczonego obszaru.
Gorąca strefa
W ramach tego wydarzenia możemy liczyć na dość klasyczny tryb kontrolowania obszaru. W tym przypadku na myśli mamy jednak dwa miejsca znajdujące się mniej więcej na środku mapy, gdzie są położone, choć obwarowane pomiędzy strefy musimy kontrolować na bieżąco. Za krótki okres czasu otrzymujemy punkty, i do czasu zakończenia się okresu rozgrywki, zbieramy je, a od pewnego czasu możemy liczyć na ich podwojenie. Całość obwarowana jest w taki sposób, aby drużyna które zdobędzie ich najwięcej, zwyciężyła. Czas odrodzenia się jest bardzo krótki, w związku z czym mamy do czynienia z dynamiczną zabawą oraz intensywnymi działaniami.
wszystko czego tylko dotkne to staje sie złotem MIDAS MIDAS MISAAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuń